A Hankook Tire #drivelikeawoman vásárlói kampányát a skandináv piacon az elismert Epica díjjal tüntették ki!
Tavaly ősszel a prémium abroncsgyártó Hankook és a svéd közlekedésbiztonsági szervezet (NTF) közös kampányt indított a télre “Drive like a woman" (Úgy vezess, mint egy nő!) címmel, hogy felelősségteljes és biztonságos vezetésre ösztönözze az autóvezetőket.
A kampány Skandinávia egész területén nagy ismertségre tett szert. November 16-án este Berlinben a Hankook és a Cheil Nordic reklámügynökség megkapta az ismert nemzetközi reklám verseny Epica díját az online kampány autós kategóriájában.
Németország, Neu-Isenburg, Svédország, Stockholm, 2017. december 18. – Novemberben a Hankook abroncsgyártó az Epica Awards bronzérmét nyerte el informatív #Drive like a woman címen futó nemzetközi kampányáért. A kampányt közösen indította a svéd civil közúti biztonsági szervezet, az NTF, és a Hankook Tire svédországi leányvállalata, miután a statisztikák azt mutatták, hogy a férfiak, különösen a 18 és 25 év közötti fiatalok, nagyobb valószínűséggel okoznak balesetet a svéd utakon. A statisztikák magukért beszélnek - a férfiak nem olyan biztonságos vezetők, mint a nők. A tanulmányok azt mutatják, hogy a férfiak többet kockáztatnak és kisebb biztonsági tartalékkal vezetnek, mint a nők, így jelentősen nagyobb veszélynek teszik ki magukat és a közlekedés többi résztvevőjét.
„Nagyon örülünk, hogy egy ilyen tekintélyes díjat kaptunk egy olyan kampányért, melynek fő célja a közúti biztonság javítása volt Svédországban a férfiak, és különösen a fiatal férfiak vezetési szokásainak befolyásolása által. A kampány címe szándékosan provokatív volt, és azonnal széles körben ismert lett. Üzenetünket körülbelül 8 millió emberhez juttattuk el, így reménykedünk benne, hogy sikerült valamivel biztonságosabbá tennünk az utakat.” - állítja Christine Silfversparre, a Hankook Tire svédországi marketing igazgatója.
Az Epica Awards az egyik legnagyobb és legelismertebb reklám verseny, a zsűri a világ legfontosabb marketing és kommunikációs médiájából tevődik össze: „A díj arra motivál bennünket, hogy folytassuk a közúti biztonság növelését célzó kommunikációnkat és küzdjünk az előítéletek ellen. Ha sikerült legalább egy közúti balesetet megelőznünk a fiatal férfiak befolyásolásával, hogy biztonságosabban vezessenek, az már önmagában is díjat jelent számunkra.” – tette hozzá Christine Silfversparre.
Tae Kyung Kim, a Cheil Nordic ügyvezető igazgatója szerint a „Drive like a woman” kampány olyan statisztikán alapul, mely kimutatja, hogy a nők sokkal biztonságosabban vezetnek, szemben az olyan sztereotípiákkal, melyek szerint a nők rosszabbul vezetnek a férfiaknál. A film először ezekkel az előítéletekkel foglakozik, de a végén a valóságot mutatja be. A filmet széles körben látta a közönség mindenféle vásárolt médiafelület mellőzésével, ugyanis a Hankook az NTF-fel együttműködve a skandináv médiához fordult, illetve sajtóhíreken, az interneten és a közösségi médián keresztül terjesztette üzenetét.
„A provokatív üzenet és a kemény munka kombinációja, a PR és digitális csatornák felhasználása tette lehetővé, hogy ilyen sikeresen elérjük a célközönséget. A Hankook számára viszonylag új és ismeretlen márkaként a svéd piacon ez nagyon jó módja volt a tudatosság építésének. Az autóipari ágazat szereplőjeként a Hankook ezzel azt mutatja vásárlóinak, hogy prioritásnak tekinti ügyfeleinek biztonságát, ugyanúgy a termékei, mint piaci megközelítésük tekintetében.” - állítja Tae Kyung Kim, a Cheil Nordic üzletvezetője.
A dokumentumfilm megtekintése itt:
https://www.youtube.com/watch?v=JLryM1Ofpsw
A „Drive like a woman” film megtekintése:
www.youtube.com/watch
A Hankook Tire vállalatról
A Hankook Tire egyike az öt, a világon a legtöbb abroncsot gyártó abroncsgártónak. Innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok valamint a motorsport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).
A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten több mint 22.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.
A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén, Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központjába és hét gyártási egységébe. A Hannoveri Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az abroncsokat, különös tekintettel az európai premium autógyártók első szerelésű abroncsaira.
A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban és Lengyelországban vannak képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják.
A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg már több mint 3.300 alkalmazottat foglalkoztat és évente 14 milliónál is több gumiabroncsot gyárt személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára. A harmadik beruházási ütem 2015-ös befejezését követően a magyar gyár éves gyártókapacitása mintegy 19 millióra fog növekedni A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal. A rácalmási gyárban készült termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire 2016 óta szerepel a világszinten elismert Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World).
www.hankooktire.com/hu
NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; YouTube ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Hankook Tire
IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;