Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

Megfeszítjük a szervizizmainkat


2018.06.06
Forrás: Scania, Sajtóközlemény
Egyre több ügyfelünk veszi igénybe a Scania rugalmas karbantartást, amely optimalizált szolgáltatást nyújt a vállalkozásoknak, maximalizálva járműveik üzemidejét.

A Scania eddig már több mint 50 ezer rugalmas karbantartási szerződést kötött, amióta kevesebb mint két évvel ezelőtt bevezette ezt a szolgáltatást. A rugalmas karbantartás lényege, hogy a járművet a valós idejű üzemelési adatok és a tényleges járműhasználat alapján szervizelik. Így minden egyes tehergépkocsi pontosan a számára szükséges karbantartást kapja, ezáltal a legtöbb esetben több időt tölthet az utakon.

Immár világszerte mintegy 300 ezer Scania jármű üzemel hálózatba kapcsolva, és ezek hatodához rugalmas karbantartást választottak az ügyfelek, ami hihetetlen” – mondta Niklas Olsson, a globális szolgáltatáskoncepciók termékmenedzsere.

Az Egyesült Királyság erős piac a rugalmas karbantartás számára

Az Egyesült Királyság azon országok közé tartozik, ahol ez a szolgáltatás a legnagyobb piaci elterjedtséggel rendelkezik. Amióta ott 2016 decemberében bevezették a rugalmas karbantartást, több mint 14 ezer szerződést írtak alá.

Ez kiváló lehetőségeket nyújt arra, hogy a szervizelést a flották tényleges üzemelése alapján tervezzük meg” – magyarázta Mark Grant, a Scania nagy-britanniai szervezetének szolgáltatási igazgatója.

Például Anglia keleti része teljesen sík vidék, hegyeket még csak látni sem lehet, ami merőben más, mint a skót hegyek között üzemeltetni a járműveket. Olyan szervizelési ütemezést tudunk kínálni, amely figyelembe veszi a különböző üzemeltetési fajtákat. Végeredményben ez segít optimalizálni az ügyfelek teljes körű üzemeltetési gazdaságosságát, amire a Scaniánál mi különösen törekszünk.

A karbantartás proaktívabb megközelítése

A Scania világméretű márkaszerviz-hálózata számára a rugalmas karbantartás egy proaktívabb megközelítést jelent. Ahelyett, hogy várnánk arra, hogy az ügyfelek bejelentkezzenek szervizelésre, maga a szerviz veszi fel a kapcsolatot az ügyfelekkel a megfelelő időben, amikor a folyamatosan optimalizált szervizelési ütemterv karbantartás elvégzésének szükségességét jelzi.

Ez jelentős változás márkaszervizeink gondolkodásmódjában” – mondta Niklas Olsson. „Ez a szervizek kapacitásának jobb kihasználtságát és az ügyfelek üzemidejének növelését is eredményezte, mivel a szervizmunkálatok jóval előre tervezhetők.

A Scaniáról
A Scania a szállítmányozási iparág vezető gyártói közé tartozik. Partnereinkkel és ügyfeleinkkel együtt közösen vezetjük a változást, mely a fenntartható fejlődés irányába mutat. 2017-ben 82.500 tehergépjárművet és 8.300 autóbuszt értékesítettünk, valamint 8.500 ipari- és hajómotort adtunk el ügyfeleinknek. A nettó értékesítési árbevétel megközelítette a 120 billió svéd koronát, aminek 20%-a a szervizszolgáltatásokból adódott. Az 1891-ben alapított Scania több mint 49.300 alkalmazottjával mintegy száz országban van jelen. A kutatás és fejlesztés jellemzően Svédországban összpontosul, kiegészülve Brazíliával és Indiával, míg a termelés Európában, Dél-Amerikában és Ázsiában folyik, regionális központtal Afrikában, Ázsiában és Eurázsiában. A Scania a Volkswagen Truck & Bus tagja.
További információkért látogasson el a www.scania.hu weboldalra! 


NEWS ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Munkagép, haszongép ; - Scania


IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;