A CUPRA e-Racer elektromos túraautó első alkalommal futott versenypályán
• A versenypályán lefolytatott teszt megerősíti az akkumulátorok sikeres integrálását
• A CUPRA e-Racer akkumulátora 6.072 cellából áll, ami 9.000 mobil telefon akkumulátorának felel meg.
Matorell/Budapest, 2018. július 20. - A CUPRA márka elvitte a CUPRA e-Racer versenyautót Zágrábba, hogy a versenypályán történő próba során első alkalommal tesztelje az elektromos akkumulátor csomag összehangolását a gépkocsi többi elemével.
Ezt megelőzően az autó minden elektromos-, elektronikus-, hűtő- és hajtás rendszerét, és az akkumulátort is külön-külön tesztelték, és a zágrábi versenypályán kapcsolták össze első alkalommal az autó minden alkotóelemét, és először tesztelték azok közös működését . Az eredmények nagyon bíztatóak voltak a CUPRA csapat számára, és a tesztnapok során a versenypálya hőmérsékleti feltételei megerősítették, hogy a CUPRA e-Racer készen áll megfelelni a verseny kihívásainak.
Az első újratölthető túra autó
A teljesen elektromos túra versenyautó akkumulátor csomagja 6 072 kör alakú cellából áll, ami 9 000 mobil telefon akkumulátorának felel meg. Ezekkel a mutatókkal az e-Racer autó teljesen megfelel az új E-TCR-en, az elektromos túra autók versenyén történő indulás feltételeinek
A tesztek során felhalmozott adatokat tovább hasznosítják majd a rendszerek finomítására annak érdekében, hogy a figyelmet a következő időszakban a gépkocsi teljesítményére összepontosíthassák.
A SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Dr. Matthias Rabe a tesztekkel kapcsolatban elmondta, hogy "a CUPRA e-Racer-rel mi a versenyzés egy következő szintjére kívánunk lépni, mellyel be tudjuk bizonyítani, hogy képesek vagyunk újraértelmezni az autósportot, és újabb sikereket tudunk elérni. A motorsport a CUPRA egyik központi eleme, és büszkék vagyunk a csapatra, amely ezt az elektromos túra versenyautót megalkotta."
A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2017-ben közel 470.000 gépkocsiját értékesítette világszerte.
A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen közel 14.700 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca és a Toledo Csehországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról.
A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában.
www.seat.hu
NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Seat ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem
IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;