Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

A Hankook új zászlóshajó-abroncsa az Auto Bild nyári abroncs-tesztjében 53 márka modellje között dobogós helyet ért el


2019.03.08
Forrás: Hankook Tire Sajtóközlemény
A Hankook vadonatúj Ventus S1 evo 3 modellje, egy új, személygépkocsik és SUV-ok számára gyártott ultra-nagyteljesítményű abroncs első megmérettetésén, Németország vezető automobil szaklapja, az Auto Bild független abroncstesztjeiben csúcshelyezést és kiváló értékeléseket ért el.

A magazin nemrégiben 53 márka ultra-nagyteljesítményű abroncsát tesztelte 225/45 R17 méretben, mindenféle kritérium alapján, beleértve a futásteljesítményt is. Ahogy az összes Hankook abroncs esetében, a prémium gyártó legújabb fejlesztésénél is a biztonság állt az első helyen a mérnökök fejlesztési terveiben. Különösen a nedves tapadás és a kezelhetőség/pontos kormányozhatóság területeinek javítására fektették a hangsúlyt. Ennek köszönhetően az új S1 evo 3 az összes többi tesztelt abroncsot megelőzte a nedves felületi fékezés területén, amely biztonságtechnikai szempontból a legfontosabb tesztkritériumnak számít. Az abroncs ezen felül precíz kormányzási jellemzőivel és visszajelzésével győzte meg az Auto Bild tesztelőit száraz útfelületen. Az új Hankook Ventus S1 evo 3 abroncs az európai piacon kezdetben 72 méretben, 17 és 22 coll között lesz kapható.

Németország, Neu-Isenburg, 2019. március 8. – Az új Hankook Ventus S1 evo 3 teljesen új fejlesztésként következetesen folytatja a Hankook ultra-nagyteljesítményű abroncsok sikertörténetét. Elődjeihez hasonlóan rendkívül biztonságos és sportos, ám mégis kényelmes utazási élményt nyújt mind száraz, mind pedig nedves úton. Az S1 evo 3 a legújabb tagja a sikeres Hankook Ventus családnak, amely az eredeti "Ventus" abronccsal már 1994-ben ünnepelte világszintű piaci megjelenését. Az új abroncs többek között a környezet- és erőforrás-kímélő jellemzőkre is nagy hangsúlyt fektet, anélkül, hogy ez a biztonsági kritériumok rovására menne.

Európa legnagyobb fogyasztói autós folyóirata, az Auto Bild 2019-ben a csúcsmárkák 53 nyári termékét1)  értékelte a világ minden bizonnyal legnagyobb abroncstesztjében, amely során a 225/45 R17-es méretű abroncsok egy 1-es BMW-re voltak felszerelve. Az összes tesztelt kritériumban jó és legjobb helyezéseket elérő Hankook Ventus S1 evo 3 abroncsot az Auto Bild szerkesztői végső ítéletükben „nagyon kiegyensúlyozott, nagy teljesítményű” abroncsként jellemezték, mely „valóban tökéletes és hibátlan, jó kormányzási jellemzőkkel és visszajelzéssel száraz útfelületen, és a legjobb tulajdonságokkal nedves úton való fékezéskor”.

Abroncsaink már a vezető autógyártók körében prémium eredeti felszerelésként is megállják a helyüket, beleértve a nagy teljesítményű sportkocsi-szegmenst is." – mondta Kim Han-Jun, a Hankook Tire európai vezetője. "Az új zászlóshajónkkal tudatosan folytatjuk ezt az utat, és nagyon örülök, hogy az új csúcsmodellünk sorozatgyártásában alkalmazott új technológiák nagy száma megmutatta teljesítménypotenciálját a világ egyik legrangosabb független tesztjén is. Biztos vagyok benne, hogy az új Ventus S1 evo 3 a 2019-es piaci bevezetésekor azonnal sikert arat majd ügyfeleinknél."
 
A folyamatos kutatásoknak köszönhetően a Ventus S1 evo 3 esetében az innovatív anyagok új generációja kerül bevetésre. A Hankook keverékszakértői a Ventus S1 evo 3 menetjellemzőit nedves és száraz útra optimalizálták, többek között nagy teljesítményű természetes gyanták alkalmazásával a futófelületi keverékben. Így nem csak a tapadási szint emelkedik meg a teljesítmény-leadási görbe csúcsán, hanem az abroncs egy lényegesen szélesebb hőmérsékleti tartományban is megtartja ezt a magas tapadási szintet, vagyis nagyon széles a küszöbtartománya. Egy rendkívül erős tapadású szilika-géles futófelületi keverék, valamint a polimerek és a kitöltőanyagok lényegesen jobb elosztódását biztosító speciális keverési technológia alkalmazásával készül a futófelületi keverék. Az eredmény a nedves úton nyújtott fékteljesítmény lényeges javulása, valamint a gördülési ellenállás csökkenése.

Ennek csökkentéséhez hozzájárul még az abroncs oldalfalában alkalmazott újfajta keverék, melynek köszönhetően a Ventus S1 evo 3 gördülési ellenállása 2,5 százalékponttal csökkenthető volt elődjéhez képest. Egy új 0-fokos, aramid-kötőanyagú textilréteg az eddig alkalmazott nylon-alapú övszövetekhez viszonyítva akár 60%-kal mérsékli a gördülési kerület nem kívánatos növekedését magas és nagyon magas (300 km/h és afölötti) sebességeknél. A Ventus S1 evo 3 ezáltal lényegesen jobb menetstabilitást és hosszabb élettartamot nyújt, a kisebb hőfejlődésnek köszönhetően.

Az övszövet hozzájárul az oldalirányú vezetőerők öt százalékos növeléséhez is.  A középső mintázati bordán elhelyezett úgy nevezett 'Hyper-Slant' elemek is segítenek az oldalirányú vezetőerők növelésében, mivel a terhelés alatti hatékony érintkezőfelület megnő, például váratlanul szükségessé váló kikerülési manőverek során. Az aszimmetrikus mintázat rendkívül szilárd és különösen széles kialakítású külső bordáinak mintaelemeit a kiegészítő összekötőhidak tovább erősítik a pontos és stabil kanyarvétel érdekében.

A markáns külső mintaárok a speciális kialakítású mintaelemek között optikailag emlékeztet az első Hankook Ventus S1 evo megjelenésére, a jellegzetes kígyózó vonallal a mintázat külső részén. Műszaki tekintetben az úgy nevezett 'Interlocking Groove' az áramlástanilag optimalizált 4 csatornás kialakítással hatékonyan csökkenti a vízensiklás esélyét és jelentősen növeli a nedves tapadást, anélkül, hogy ez a teljesítmény rovására menne száraz útfelületen.

Klaus Krause mérnök a Hankook európai fejlesztési központjának vezetője Hannoverben a következőket mondta: „Mérnökeink a Ventus S1 evo 3 esetében célul tűzték ki, hogy annak elődjét, a Hankook számára addig legsikeresebb mintázatot szinte minden területen felülmúlja. Munkájuk eredménye egy ultra-nagyteljesítményű abroncs, melynek menetjellemzőit úgy optimalizálták, hogy a „Driving Emotion“ a szó legszorosabb értelmében megtapasztalható legyen. Ezen felül természetesen az úgynevezett „Real Driving Emission“, a valós károsanyag kibocsájtás jövőbeni követelményeit, melyeket a járműiparnak teljesítenie kell, már az S1 evo 3 fejlesztésekor is figyelembe vettük."

A Ventus S1 evo 3 legnagyobb részben a Hankook Tire globális kutatási hálózatának részeként, Hannoverben működő európai fejlesztési központjában került kifejlesztésre. A gyártás elsősorban a vállalat ultramodern rácalmási telephelyén történik. Az S1 evo 3 a piaci bevezetésétől kezdve módosított SUV kivitelben is kapható lesz, kétrétegű műselyem szövetvázzal. Egyes méreteket vezető német járműgyártók már jóváhagytak első gyári felszerelésként legújabb modelljeikhez. A választék 72 különböző méretet fed le 17 és 22 coll közötti méretekben, az 50 – 25-ös sorozatban, 205 és 315 mm közötti futófelület szélességgel.

*1) 53 abroncs mintázat előzetes tesztelése (nedves/száraz fékezés) után a 20 legjobb (kombinált) fékezési teljesítményt nyújtó modell került be a fő tesztelési folyamatba

A Hankook Tire vállalatról

A Hankook Tire világszerte innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok, valamint a motorsport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).

A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten hozzávetőlegesen 22.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.

A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén, Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központjába és nyolc gyártási egységébe. A Hannoveri Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az abroncsokat, különös tekintettel az európai prémium autógyártók első szerelésű abroncsaira.

A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban, Ukrajnában és Lengyelországban vannak képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják.

A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg mintegy 3000 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készült termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal. A Hankook Tire 2016 óta szerepel a világszinten elismert Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World).

www.hankooktire.com/hu    


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Fém, gépipar ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Hankook Tire


IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;