Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

A Volkswagen bemutatta új márka arculatát és logóját


2019.09.10
Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Sajtóközlemény
Az "Új Volkswagen" előtt felgördült a függöny: a Frankfurti Nemzetközi Autószalon első sajtónapja előtti estén a Volkswagen márka bemutatta új emblémáját és márka arculatát.

Ez a világpremier új Volkswagen korszak kezdetét jelzi. Az eseményt a teljesen elektromos hajtásrendszerű ID.31 bemutatása kíséri (1). A Volkswagen jövője elektromos, teljesen hálózatba kapcsolt és semleges szén-dioxid-mérlegű. Az új márka arculattal a VW egységes, globális, 360 ° -os márka élményt hozott létre, amely egyben korszerűbb és hitelesebb is. Az új Volkswagen embléma lapos, kétdimenziós kivitelével tisztább és csak lényeges elemeit jeleníti meg. A márka arculata és emblémája nagy rugalmasságot céloz meg, és a digitális alkalmazásokhoz készült. A Volkswagen márka arculatának átalakítása a világ egyik legnagyobb átmárkázási kampánya. Az új arculatra való teljes áttérés 2020 közepére várható.

Az új embléma szimbólum és védjegy. A lapos, kétdimenziós és csak lényeges elemeit megjelenítő embléma igen rugalmasan használható.

"Az új márka arculat kialakítása új Volkswagen korszak kezdetét jelzi" - mondta Jürgen Stackmann, a márka igazgatótanácsának értékesítésért, marketingért és garanciális szolgáltatásokért felelős tagja. "Az új tartalom megfogalmazásával és új termékekkel a márka alapvető átalakuláson megy keresztül, és olyan jövőt vesz célba, amelyben a szén-dioxid-mérleg mindenki számára semleges lesz.  Itt az ideje, hogy márkánk ezen új hozzáállását a külvilág számára is láthatóvá tegyük. "

1) ID.3: az a jármű Európában egyelőre nincs kereskedelmi forgalomban

A Volkswagen márkáról – Valóra váltjuk a jövőt
A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2018-ban 6,24 millió gépkocsit készített, termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte mintegy 198 ezer, több mint 7700 tagú kereskedelmi hálózata pedig 74 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.

www.volkswagen.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Volkswagen ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem ; Kiállítás, konferencia


IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;