Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

Az elektromos hajtások bevezetése növeli a SEAT S.A. értékesítését 2021-ben a COVID-19 által befolyásolt év után


2021.01.12
Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény
• A vállalat eladásai 25,6% -kal csökkentek 2020-ban a világjárvány járműiparra mért erős hatásának eredményeként
• A CUPRA több mint 27.000 autót adott el, és 11% -kal növekedett

• A SEAT S.A. 2021-ben folytatja a növekedést a CUPRA és az új elektromos hajtású modellek révén

Martorell/Budapest, 2021.01.12. A COVID-19 hatása átmenetileg lelassította a SEAT S.A. értékesítését. Miután 2013 óta folyamatosan növekedett, az autóipari vállalat kiszállításai 2020-ban 25,6% -kal csökkentek és így 427.000 autót adott el (2019: 574.078), miután 2018-ban és 2019-ben érte el a vállalat történetének legmagasabb volumenjét.

Országonként értékelve, Németország megszilárdította pozícióját a SEAT S.A. vezető piacaként, 109.500 eladott járművel, ez 17,4% -kal kevesebb, mint 2019-ben (132.500), ami 4% -os piaci részesedést és 25,6% -os részt jelent a vállalat teljes értékesítéséből. Ezt követte Spanyolország 73.300 autóval, ami 32,1% -kal kevesebb, mint az előző évben (108.000), ahol a SEAT márka a harmadik éve piacvezető, és az Egyesült Királyság 45.600-zal, ez 33,8% -kal kevesebb (68.800) az előző évnél. Spanyolország és az Egyesült Királyság volt a két fő európai piac, ahol az autóipart a legjobban érintette a koronavírus-válság.

A világjárvány ellenére a SEAT S.A. kiszállítása nőtt olyan országokban, mint Törökország és Izrael. Törökországban a SEAT majdnem megduplázta az összes eladását 11.600 darabra növelve, ez 95,3% -os (5.900) többlet, míg Izraelben a társaság az egymást követő hetedik évben megdöntötte eladási rekordját, és összesen 10.400 eladott autót ért el, ami 13% -os növekedést jelent 2019-hez képest. (9.200).

A SEAT és a CUPRA elnöke, Wayne Griffiths kifejtette, hogy „a SEAT S.A. eredményei összhangban vannak az európai autóipar eredményeivel. 2020 nagyon nehéz év volt a COVID-19 által tavasszal okozott leállás és az év utolsó felében a világjárvány második hulláma miatti következmények miatt. A COVID-19 előtt a SEAT S.A. értékesítése 6% -kal nőtt, és szeptemberben szintén rekordszintre nőtt, amikor visszaesett a vírus által érintett emberek száma. ”

2021-re vonatkozóan Griffiths kijelentette: „azt várjuk, hogy az első negyedév bonyolult lesz, mivel a világjárvány következményei miatt az alkatrészek szállítása korlátokba ütközik. Ennek ellenére bizakodóak vagyunk, mivel egészséges a kereslet modelljeink iránt, és 2021-ben stabil növekedést várunk. Az eladások helyreállnak, amint az egészségügyi válság javul és a mobilitási korlátozások megszűnnek. Az új elektromos hajtású modellek és az a lendület, amelyet a Formentor a CUPRA értékesítésének ad, kulcsfontosságú lesz növekedésünkben. "

A CUPRA 2020-ban növekedett és megdöntötte havi rekordját

A fiatal CUPRA márka megdöntötte értékesítési rekordját 2020-ban, összesen 27.400 eladott járművet elérve, ami 11% -kal több, mint 2019-ben (24.700), amit olyan országok piacai, mint Németország, Olaszország és Mexikó, valamint a CUPRA Leon e-HYBRID pozitív fogadtatása tettek lehetővé . Decemberben a CUPRA történetének eddigi legjobb értékesítési volumenét is elérte egy hónap alatt, 3.600 eladott autóval, ami 93,1% -kal jelent többet, mint 2019 decemberében (1.900). A CUPRA 2018-as létrehozása óta már több mint 65.000 autót adott el.

A CUPRA legkeresettebb modellje 2020-ban a Leon volt, 13.300 példánnyal. A CUPRA Ateca teljesítménye is kiemelkedő volt, 10.500 eladott járművel és az új Formentorral, amelyből 3.600 darabot szállítottak az év végi bevezetése óta.

Eközben a SEAT márka értékesítése 27,3% -kal esett vissza 2020-ban, összesen 399.600 kiszállított járműre (2019: 549.400), miután az elmúlt három évben Európa leggyorsabban növekvő márkájává vált. A csökkenést a pandémiás korlátozások által súlyosan érintett piacokon való visszaesés, mint Spanyolország és az Egyesült Királyság, magyarázza. Modellek szerint a SEAT Leon ismét a márka legkeresettebb autója (111.900) volt, megelőzve az Aronát (91.600), az Ibizát (81.600) és az Atecát (68.700).

Wayne Griffiths kiemelte, hogy: „A CUPRA sikere ilyen bonyolult környezetben magabiztossággal és optimizmussal tölt el minket a márka növekedésével kapcsolatban. 2021 az átalakulás éve lesz. Mostantól szélesebb kínálattal rendelkezünk az új CUPRA Formentor és az új Leon családnak köszönhetően, mindkettő plug-in hibrid elektromos változattal rendelkezik, és idén bemutatjuk a CUPRA el-Born-t, a márka első elektromos modelljét is. Emellett az értékesítési pontok hálózata is növekszik. ” Griffiths rámutatott arra is, hogy 2021-ben helyreállnak a SEAT eladásai: „Az egészségügyi helyzet és gazdasági környezet javulása, valamint az Arona és az Ibiza néhány hónap múlva bemutatkozó frissítése, valamint az új Leon család és a megújult Ateca lehetővé teszi a SEAT számára, hogy visszatérjen a növekedés útjára. ”

2021 lesz az elektromos hajtású újdonságokkal teli év

A SEAT S.A. 2021-ben három új villamosított modell bevezetését tervezi, amelyek csatlakoznak a vállalat első 100% -ban elektromos járművéhez, a SEAT Mii electric-hez, valamint a SEAT Leon és a CUPRA Leon e-HYBRID verzióihoz.

2021 első negyedévében a CUPRA piacra dobja a Formentor két plug-in hibrid elektromos változatát, amelyek kulcsfontosságúak lesznek az új modell fejlesztésében, és az év második felében a CUPRA el-Born-t, a márka első 100% -ban elektromos modelljének bevezetését tervezi a gyártó.

Mindezek mellett az új SEAT Tarraco e-HYBRID is útnak indul ez év elején, illetve ezen felül a SEAT 2021-ben megújítja a márka két legkeresettebb modelljét - az Ibizát és az Aronát is.

A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2019-ben 574.100 gépkocsiját értékesítette világszerte.

A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen több mint 15.000 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza, Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca Csehországban, a Tarraco Németországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii electric, a SEAT első teljesen elektormos autója pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról.

A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában.

www.seat.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Seat ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem


IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;