Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

Rendhagyó outdoor megoldással hirdet Budapesten a Mercedes-Benz


2016.12.06
Forrás: Mercedes-Benz Hírek
A Mercedes-Benz speciális outdoor megoldással népszerűsíti legújabb modelljeit Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában.

A nemrég indult kampány középpontjában egy olyan outdoor technológia áll, mely az autó és autós közötti kapcsolatra épül. A prémium márka programmatic megoldást választott a tökéletes targetálás érdekében, melynek segítségével a smart citylight az elhaladó autó típusától és márkájától függően jelenít meg hirdetéseket a digitális panelen – ezzel jobb és célzottabb reklámélményt teremtve.

A márka arra a gondolatra alapozta legújabb OOH kampányát, hogy az „autónk a személyiségünk vetülete”. A MEC Hungary által fejlesztett és kreatív részről a HPS által koordinált smart citylight megoldás az autó és az autós között húzódó kapcsolatra épít, ezért a citylight előtt elhaladó autó típusa és márkája alapján különböző, teljesen személyre szabott hirdetésekkel céloz, így a sofőrnek a személyes preferenciáira alapozott üzeneteket lehet eljuttatni a megoldás segítségével.

A Mercedes-Benz digitális citylightja a WestEnd City Center bevásárlóközpont parkolójának bejáratánál látható. Mialatt az autóval érkezők megállnak, hogy parkolójegyet vegyenek, a rendszer megvizsgálja az autót, azonosítja a márkáját és a típusát, valamint kikalkulálja, hogy az előre meghatározott üzenetek közül melyik illik legjobban a gépkocsi típusához. Majd ahogy az autós továbbhalad, a személyre szabott márkaüzenet megjelenítésre kerül a digitális panelen.

A márka a Mercedes-Benz tulajdonosokat az „Ön a legjobbat választotta!” üzenettel köszönti, míg például a versenytársak modelljeivel érkező sofőröket kiemelkedően kedvező Mercedes-Benz finanszírozási ajánlattal lepi meg, vagy éppen az e-mobilitást népszerűsíti a „Váltson, hogy változtasson!” üzenettel.

Az ilyen típusú hirdetések eredményességét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a MEC által végzett kérdőíves kutatásból - melyet a márka korábbi programmatic akciója kapcsán készített - kiderült, hogy a célzási rendszerrel támogatott hirdetésekre a sofőrök 72 százaléka emlékszik, ellentétben a hagyományos, mindenki számára elérhető hirdetések 36 százalékos felidézési arányával. Az okosan célzott hirdetések ráadásul elterelik a figyelmet a többi hirdetésről, így valóban képesek kitűnni a reklámzajból. A felmérésből ugyanis kiderült, hogy ezen hirdetések észlelése után a válaszadók 50 százalékkal kevésbé emlékeztek a reklámkörnyezetre.

A márka egy korábbi, hasonló programmatic OOH kampánya számos elismerést kapott a szakmai díjátadókon, többek között a Daimler csoport belső „Best Idea” díját, valamint a Golden Drum Silver Drum díját is bezsebelte 2016-ban.

A kampány mechanizmusáról készült video a
https://www.youtube.com/watch?v=fzy__o-Uhu0&feature=youtu.be
linken érhető el.

www.mercedes-benz.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Mercedes


IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;