Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

Középkategóriájú alternatívák – Immár g-tron változatban is rendelhető az Audi A4 és az A5


2017.08.21
Forrás: Porsche Hungaria, Audi Sajtóközlemény
• Az Audi A4 Avant g-tron alapára ..., az A5 Sportback g-tron modellé pedig ... várható
• 80 százalékkal kisebb szén-dioxid-kibocsátás a már alapszolgáltatásként kínált Audi e-gas üzemanyagnak köszönhetően

•  A Frankfurti Autószalonon (IAA) megtekinthető az A4 Avant g-tron

Ingolstadt/Budapest, 2017. augusztus 21. Két új, hosszú távon fenntartható üzemű alternatívával is szolgál az Audi a középkategóriában. Az új A4 Avant g-tron és az új A5 Sportback g-tron hajtásáról egyaránt 170 lóerős, kettős üzemű 2.0 TFSI erőforrás gondoskodik, így – akárcsak a már kapható A3 Sportback g-tron – igény szerint a különösen klíma- és környezetkímélő Audi e-gas üzemanyaggal, normál földgázzal (CNG) vagy benzinnel is működtethetők. Mindkét modell máris megrendelhető a márkakereskedőknél.

A4 Avant g-tron – CNG-fogyasztás (kg/100 km): 4,4 - 3,8*; benzinfogyasztás, kombinált (l/100km): 6,5 - 5,5*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km) (CNG): 117 - 102*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km) (benzin): 147 - 126*
A5 Sportback g-tron – CNG-fogyasztás (kg/100 km): 4,2 - 3,8*; benzinfogyasztás, kombinált (l/100km): 6,3 - 5,6*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km) (CNG): 114 - 102*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km) (benzin): 143 - 126*
A3 Sportback g-tron – CNG-fogyasztás (kg/100 km): 3,6 - 3,3*; benzinfogyasztás, kombinált (l/100km) 5,5 - 5,1*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km) (CNG): 98 - 89*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km) (benzin): 128 - 117*

Sportos, környezet- és klímabarát, illetve takarékos – az új Audi A4 Avant g-tron és A5 Sportback g-tron maradéktalanul megfelel ezen elvárásoknak, miközben teljes körű mindennapos használhatóság jellemzi őket. Hatótávjuk akár a 950 kilométert is eléri, 500 kilométernyi gázüzemmel. Az A4 Avant g-tron alapára …, míg az A5 Sportback g-tron … jelenik meg az árlistán. Az Audi g-tron technikája szeptemberben a Frankfurti Autószalonon (IAA) is megtekinthető.

Az új Audi A4 Avant g-tron és az új A5 Sportback g-tron orrában egyaránt 2.0 TFSI motor dolgozik, 125 kW (170 LE) teljesítménnyel és 270 newtonméter maximális forgatónyomatékkal. Az új fejlesztésű aggregát az innovatív égésfolyamat jellemezte 2.0 TFSI benzinmotor műszaki alapjaira épül.

Az új erőforrás kiemelkedően takarékos: az A4 Avant g-tron az S tronic sebességváltóval a szabvány szerinti menetciklus során mindössze 3,8 kilogramm földgázt igényel 100 kilométerre, szén-dioxid-kibocsátása ekkor kilométerenként 102 gramm (benzinüzem: 5,5 l/100 km, illetve 126 g/km). Csaknem ugyanilyen kiváló értékekkel büszkélkedhet az S tronic sebességváltóval szerelt A5 Sportback g-tron is, amely gázüzemben szintén csupán 3,8 kilogrammot fogyaszt 100 kilométerre, 102 gramm szén-dioxid kibocsátása mellett kilométerenként, míg benzinüzemben a megfelelő értékei 5,6 l/100 km, illetve 126 g/km.

A hajtásrendszer e magasfokú gazdaságossága kedvező üzemeltetési költségeket biztosít: a 100 kilométerenként mintegy négy euróra (Németország, 2017. augusztus) adódó üzemanyagköltségek jóval alacsonyabban alakulnak a vele összevethető benzinmotorokénál, a kis szén-dioxid-kibocsátás pedig adókedvezményt jelent az üzembentartó számára. Különösen kedvező üzemeltetési költségszintjük mellett az új g-tron modellek kiemelkedően tiszta üzeműek is, mégpedig a vezetés élvezetének kárára kötött kompromisszumok nélkül. A hatfokozatú manuális sebességváltóval szerelt A5 Sportback g-tron álló helyzetből mindössze 8,5 másodperc (A4 Avant g-tron: 8,5 másodperc) alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 226 kilométer/óra (A4 Avant g-tron: 223 km/h).

A kettős üzemű g-tron modellek az NEDC-menetciklus során akár 500 kilométert is megtehetnek földgázzal. Amennyiben a gáztartály nyomása – mintegy 0,6 kilogramm gázmennyiséggel – 10 bar alá csökken, a motorszabályzás önműködően benzinüzemre vált át, így további több mint 450 kilométer hatótáv állhat rendelkezésre. A 200 bar nyomáson 19 kilogramm gázzal feltölthető, nagyszilárdságú és biztonságos gáztartályok anyaga szénszál- (CFRP) és üvegszál-erősítésű műanyag (GFRP), és az autó hátuljában, alul kaptak helyet. Mindkét modell teljesértékű csomagteret kínál, ami az A4 Avant g-tron esetében 415, míg az A5 Sportback g-tron hátuljában 390 liter térfogatú.

Különösen is környezetkímélő a g-tron modellek üzeme az Audi e-gas szintetikus üzemanyaggal, amelyet megújuló energiaforrások felhasználásával vízből és szén-dioxidból, vagy szerves anyagokból, például szalmából és aprított zöldhulladékból állítanak elő. Gyártása során az Audi e-gas összességében pontosan olyan mennyiségű szén-dioxidot köt meg, amennyit a jármű közlekedése során kibocsát. Azon ügyfelei számára, akik 2018. május 31-ig rendelnek meg g-ton modellt, az Audi három évig alapszolgáltatásként kínálja ezt az üzemanyagot. Az ügyfelek bármely tetszőleges töltőállomáson megtankolhatják járműveiket a normál gázárat fizetve, miközben az Audi az elszámolt mennyiségnek megfelelő e-gas üzemanyagot a földgázhálózatba táplálva biztosítja a program „zöld előnyeit” és a szén-dioxid-kibocsátás megfelelő csökkentését. A vállalat ezzel akár 80 százalékkal** is mérsékelheti g-tron flottája gázüzemi szén-dioxid-kibocsátását. Az ügyfeleknek különleges üzemanyagkártyára sincs szükségük, az Audi a kimutatások és az autók szervizadatai alapján automatikusan számolja el az adott gázmennyiséget. A folyamatot a TÜV Süd német teszt- és minősítő intézet felügyeli és minősíti, a g-tron ügyfelek számára pedig autójuk Audi e-gas üzemanyaggal való ellátását igazoló, illetve a minősítésről tájékoztató dokumentumot állítanak ki.

Az AUDI a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 12 ország összesen 16 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország). 2016-ban az Audi összesen mintegy 1,871 millió Audi gépkocsiját, 3457 Lamborghini sportautóját és 55.451 Ducati motorkerékpárját szállította ki ügyfeleinek. A 2015-ös év során az AUDI AG 58,4 milliárd euró forgalom mellett 4,8 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 88 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszú távon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.

www.audi.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Audi ; Fém, gépipar ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; Kiállítás, konferencia


IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;