Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

Várakozáson felüli sikerrel zárult az őszi mézkampány


2018.12.12
Forrás: Agrármarketing Centrum, Sajtóközlemény
Mézes reggelivel, rádiókampánnyal és jótékonysági akcióval is népszerűsítette a mézfogyasztást az

Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) a 2018. december 9-én befejeződött őszi kampányában. A „Legyen minden nap, mézes nap!” szlogent viselő promóció várakozáson felüli sikerrel zárult, hiszen a kampány üzenete 1000 feletti oktatási és nevelési intézményben több mint 160 ezer gyermekhez jutott el.

A mézfogyasztás fontosságáról, a méz élettani hatásairól és a táplálkozásunkban betöltött jelentős szerepéről szervezett közös fogyasztásösztönző kampányt 2018. október 15. és december 9. között három agrárszakmai szervezet az Agrárminisztérium megbízásából.  A kampány eredményei önmagukért beszélnek:

•  A 2018. november 17-én, Tatán megnyitott „Mézes reggeli” programhoz országszerte rekordszámú, 1011 óvoda és iskola csatlakozott. Az akció során minden eddiginél több, összesen 165.756 gyermek kapott mézes kenyeret, ajándék tasakos mézet és kifestő füzetet a helyi méhészektől ismeretterjesztő foglalkozás keretében.
•  A két hétig tartó országos rádiókampány során 3 országos és 2 vidéki rádiócsatornán, összesen 161 alkalommal sugározták a szpotokat, így 2.373.000 fő találkozott legalább egyszer a hirdetéssel. A hirdetési időszakban két, - egy a felnőtteknek és egy a gyerekeknek szóló – rádiószpot hívta fel a figyelmet a méz fogyasztásának fontosságára, valamint kettő a helyi rendezvényekre.
•  2018. december 7-én a méhészek védőszentje, Szent Ambrus napján, országosan 10 mézlovagrend tagjai keresték fel 15 idősek otthona és gyermekotthon lakóit, hogy mézet ajándékozzanak a rászorulóknak. Az Agrármarketing Centrum képviselői a Palóctáj Mézlovagrenddel együttműködve 180 kg, egy évre elegendő mézet vittek a szécsényi Ferences Betánia Idősek Otthona lakóinak és a Páter Bárkányi János Katolikus Óvoda Méhecske csoportjának.

A kampány fő célja az volt, hogy a mézfogyasztás a jövőben stabil növekedést mutasson, hiszen jelenleg a belföldi fogyasztás mintegy 7-8 ezer tonna évente, amely kb. 25%-a az országos termelésnek. Magyarországon 20 ezer magyar család megélhetéséhez járul hozzá a méhészet, a szakemberek kiváló minőségű, megbízható mézet készítenek.  Bross Péter az OMME elnöke a mézkampány egyik állomásán érzékletes példát fogalmazott meg arra vonatkozóan, hogyan lehetne a mézfogyasztást elősegíteni: „Elsőre talán meglepőnek tűnik, de ha a magyarok 60-70%-a naponta elfogyasztana egy teáskanál mézet, akkor az összes belföldön megtermelt mennyiség elfogyna, sőt importra szorulnánk.”  
A kampány a hazai méhészet problémáira adott összetett válasz része - hangsúlyozta Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója. A szakmai szervezet vezetője hozzátette: „a Társaság örömmel áll azon kezdeményezések mellé, amelyek a szakmai partnerséget és a fogyasztók tudatos vásárlásra ösztönzését tűzik ki célul”.


NEWS: ; Agrár ; Élelmiszer ; Ipari hírek

¤ ¤ ¤ ¤ ¤
VIDEÓINK:
YouTube videó csatornánk hírei , Fogathajtás, lovas videó híreink
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu ;
¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Közvetítési honlapjainkról:
I.: EladóCégek.hu ;
- Hogyan tudja jól eladni ipari cégét? ; - CégeladásBlog.hu ;
II.: Ipariingatlanok.hu:
- Kiemelt eladó ipari ingatlanok ;
- Telekingatlanok.hu : Telek ingatlanok ;
- Részletes kereső : Ipari, Üzleti, Mezőgazdasági, Telek ingatlanok ;

IpariCégek.hu: Ipari cégek ; Ipari hírek .Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ;Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ;Cégből kiszállás ;Cégfejlesztés ;
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
Az Ön ipari cégének miben segíthetünk?


Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu
.