Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

Continental technológiával működik a Jeep® Wrangler új eTorque lágyhibrid-rendszere


2019.01.16
Forrás: Continental, Sajtóközlemény
¤ Az erőteljes új eTorque technológiával javul az üzemanyag gazdálkodás és csökken a CO2 emisszió

¤  A Continental úttörő, folyadékhűtéses 48 voltos Eco Drive részét képzi az FCA US LLC eTorque közepesen hibrid-rendszernek, amely most az ikonikus Jeep® Wrangler-ben érhető el
¤  A technológia most kerül először használatba az utcai terepjáró (SUV) szegmens esetében, egy Észak-Amerikai járműgyártóval

Budapest, 2019. január 16. - A Continental technológiai vállalat bejelentette, hogy az új Jeep® Wrangler-hez fogja beszállítani az FCA US LLC eTorque enyhén hibrid-rendszerét. A Continental iparágon belül úttörőnek számító, folyadékhűtéses 48 voltos Eco Drive technológiája támogatja az eTorque rendszert, így hozzájárul a SUV legendás teljesítményéhez, miközben javítja az üzemanyag-hatékonyságot is.

Andreas Wolf, a Continental Powertrain divíziójának vezérigazgatója szerint „az elektromosítás kulcsfontosságú a jövő mobilitásának szempontjából. A belsőégésű motorok és az elektrifikáció kiegészítik egymást, amikor a hatékonyságról, azaz alacsonyabb CO2 kibocsátásról és üzemanyag fogyasztásról, valamint az emisszióról van szó. És persze ne feledjük el az elektromos 48-voltos berendezés által nyújtott vezetési élményt sem.

A Jeep Wrangler egy ikonnak számít az iparágon belül, köszönhetően annak, hogy minden terepen jól teljesít. A Continental 48 voltos Eco Drive-ja által működtetett eTorque rendszerének köszönhetően ezúttal is elsőként lép a fejlődés útjára.” – tette hozzá Kregg Wiggins, a Continental Powetrain Észak-Amerika vezető alelnöke.

   A Continental úttörő, folyadékhűtéses 48 voltos Eco Drive részét képzi az eTorque közepesen hibrid-rendszernek, amely hamarosan az ikonikus Jeep® Wrangler-ben érhető el.

Javuló üzemanyag gazdálkodás és vezetési kényelem

A Continental kompakt 48 voltos Eco Drive technológiája és integrált teljesítményelektronikája kiegészíti az eTorque által nyújtott előnyöket, így javul az üzemanyag gazdálkodás, az automatikus indítás reakció, és a teljes start-stop funkcionalitás, miközben a zajszint pedig csökken.

Az Eco Drive akár 120 Nm forgatónyomatékot is képes a hajtóműbe juttatni a motor elülső kiegészítő meghajtóján keresztül. Így az automatikus indítás kevesebb, mint 0,5 másodpercet vesz igénybe.

A 14,3 kg-os Jeep verzió is segíti a regeneratív fékezés maximalizálását, úgy, hogy eközben 4,1 kW/L-el piacvezetőnek számít a teljesítménysűrűség tekintetében.

Továbbá a technológia lehetővé teszi, hogy a forgatónyomaték kétszer olyan gyorsan jusson el a kerekekhez, mint ahogyan azt a hagyományos 12 voltos indító tenné lehetővé. Emellett a folyadékhűtéses 48 voltos Eco Drive gyorsabban pörgeti a motort, így az eTorque előnyei még jobban érzékelhetőek.

   A Continental 48 voltos Eco Drive-ja egy moduláris koncepción alapul. Ennek köszönhetően a Continental skálázni tudja a technológiát annak érdekében, hogy teljesítse a különböző jármű kategóriák - köztük a kompakt Renault Scénic diesel, az Audi A8 sedan, és a nagyteljesítményű Jeep Wrangler SUV - által felállított teljesítménykövetelményeket.

Teljesítmény kompromisszumok nélkül

Amikor a csapatunk elkezdett dolgozni a Jeep Wrangler-nek tervezett Continental 48 voltos Eco Drive technológiával, tudtuk, hogy ez egy hihetetlen élményt fog nyújtani a sofőröknek.” – mondta Beyza Sarioglu, a Continental Észak-Amerika Hybrid and Electric Vehicle üzletágának vezetője. „A javuló üzemanyag gazdálkodás mellett az eTorque technológia a jármű teljesítményét is segíti, különösen extrém körülmények között.

A Continental rendszer Eco Drive-jának folyadékhűtése és invertere kompromisszumok nélküli és magas szintű teljesítményt eredményez magas környezeti hőmérsékleten.

Sokoldalú technológia többféle alkalmazásmódhoz

A Continental 48 voltos Eco Drive-ja egy moduláris koncepción alapul. Ennek köszönhetően a Continental skálázni tudja a technológiát annak érdekében, hogy teljesítse a különböző jármű kategóriák - köztük a kompakt Renault Scénic diesel, az Audi A8 sedan, és a nagyteljesítményű Jeep Wrangler SUV - által felállított teljesítménykövetelményeket. Továbbá a vásárlók a vadonatúj eTorque technológiát a 2019 Ram 1500-ban is élvezhetik, amely rákerült a Wards 2019 10 legjobb motorját összegyűjtő listájára a 3,6 literes Pentastar V6 motorjával.

www.continental.hu  


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Continental

¤ ¤ ¤ ¤ ¤
VIDEÓINK:
YouTube videó csatornánk hírei , Fogathajtás, lovas videó híreink
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu ;
¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Közvetítési honlapjainkról:
I.: EladóCégek.hu ;
- Hogyan tudja jól eladni ipari cégét? ; - CégeladásBlog.hu ;
II.: Ipariingatlanok.hu:
- Kiemelt eladó ipari ingatlanok ;
- Telekingatlanok.hu : Telek ingatlanok ;
- Részletes kereső : Ipari, Üzleti, Mezőgazdasági, Telek ingatlanok ;

IpariCégek.hu: Ipari cégek ; Ipari hírek .Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ;Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ;Cégből kiszállás ;Cégfejlesztés ;
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
Az Ön ipari cégének miben segíthetünk?


Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu
.