Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  

A Frankfurti Autószalonon tartja premierét az „Új Volkswagen”


2019.09.09
Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Sajtóközlemény
- A Frankfurti Nemzetközi Autószalonon (IAA) mutatja be új arculatát és emblémáját a Volkswagen márka
- Jóval fiatalosabb, jobban digitalizált, összességében modernebb márkamegjelenés

- A Bogár és a Golf után az ID.31 nyit új korszakot a Volkswagen történetében
- Ralf Brandstätter, a Volkswagen Személyautók márka ügyvezető igazgatója: „Az ID.3 és az új márka arculat révén a Frankfurti Autókiállításon már jól érzékelhető lesz munkánk eredménye”
- Jürgen Stackmann, a Volkswagen igazgató tanácsának értékesítésért,  marketingért és aftersales területekért felelős tagja: „Az átfogó márka átalakítás márkánk stratégiai irányváltásának logikus következménye”

Budapest, 2019. szeptember 9. – A Volkswagen márka két világpremiert is tart az idei Frankfurti Autószalon (IAA) alkalmával. A tisztán elektromos hajtásrendszerű ID.3 modell mellett ugyanis az "Új Volkswagen" ("New Volkswagen") mottó jegyében a márka új emblémáját és új márka arculatát is bemutatják a világ nyilvánossága előtt. A Bogár és a Golf után most az ID.3 vezeti át a Volkswagen márkát egy elektromos, teljesen hálózatba kapcsolt,  és semleges szén-dioxid-mérleg jellemezte új korszakba. A tartalmi irányváltást és hosszútávon fenntartható termékeket hozó, nem egész négy éve elindított stratégiai átalakulás az új arculattal immár kívülről is jól látható lesz - a márka összességében jóval fiatalosabbá, nagyobb mértékben digitalizálttá, s ezzel modernebbé válik.

"A Frankfurti Autószalon kulcsfontosságú esemény lesz a Volkswagen márka stratégiai átalakításában, ahol az ID.3 és az új márka arculat révén már jól érzékelhetővé válik munkánk eredménye" - hangsúlyozta Ralf Brandstätter, a Volkswagen Személyautók márka ügyvezető igazgatója. "Örömmel mutatjuk be az 'Új Volkswagent' a nyilvánosság előtt."

"A Volkswagen gyakorlatilag a vállalat tevékenységének minden területén bátor döntéseket hozott, illetve hajtott végre.  Az átfogó átalakítás márkánk stratégiai irányváltásának logikus következménye" - mutatott rá Jürgen Stackmann, a Volkswagen igazgató tanácsának az értékesítésért, a marketingért és az aftersales területeiért felelős tagja. "Büszkeséggel tölt el  mindaz, amit elértünk: az 'Új Volkswagent' erőteljes, friss, pozitív és vonzó megjelenés jellemzi."

Az új márka arculat révén az "Új Volkswagen" jól láthatóvá és érzékelhetővé válik a márka járműveinek dizájnjában, ügyfélkapcsolataiban és vállalati arculatában. A cél az, hogy világszerte minden csatornán újszerű, modern és vonzó 360 fokos márkaélmény jöjjön létre. Klaus Bischoff, a Volkswagen vezető formatervezője meghatározó szerepet játszott az új vállalati arculat kifejlesztésében: "Az új márka dizájn olyan mobilitást sugároz, amely teljesen természetesen lehet jelen az emberek életében, amelynek a Volkswagen mindig is szerves részét képezte. A mobilitás új korszakának mottója a 'digital first', mégpedig minden kompromisszum nélkül."

A szakmában általános gyakorlattól eltérően az új megjelenést nem külső ügynökségek, hanem a Volkswagen Design és a Volkswagen Marketing közös csapata dolgozta ki. Megvalósítására teljes egészében integrált módon a vállalat minden részlegét bevonták, és a Volkswagen által kifejezetten e célra kialakított Power House koncepció keretében mindössze kilenc hónapos rekordidő alatt került sor.

A jövőbeni megjelenést nem csupán merészebb stílus és élénkebb színek, hanem a márka emblémától egészen a képi világig hangsúlyos digitális orientáció is jellemzi. A márka új vizuális nyelvezete nagyban eltér az eddigiektől. Amint Jochen Sengpiehl, a Volkswagen marketing igazgatója kifejtette: "A jövőben már nem egyfajta tökéletes reklámvilág bemutatása az alapvető cél. Emberközelibb és életszerűbb módon, és egyúttal autentikus történeket mesélve szeretnénk megjelenni, miközben jobban érvényesül az ügyfelek nézőpontja." A jövőben már nem is annyira az autó, sokkal inkább az emberek élete és mobilitási élményei állnak majd a középpontban.

Szimbólumként és márkajelzésként az új logó szolgál, amely egyszerre modernebb, letisztultabb és egyszerűbb. A logó csak alapvető elemeit jeleníti meg, és újszerű, kétdimenziós formájában rugalmasabban használható,  illetve a digitális médiában is kiválóan felismerhető. Mindez az olyan új márka elemekre is érvényes, mint a piktogramok, a tipográfia, a színek és a layout-irányelvek. Első ízben alkalmaz a márka hang-logót, amely a korábbi márka jelmondatot váltja fel, és mindezek mellett a Volkswagen női hangot használ a jövőben.

Az új márka arculat nemzetközi bevezetése szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon (IAA) veszi kezdetét, a rajtra pedig a vállalati központ wolfsburgi toronyházán az új embléma leleplezése adja meg a jelet. Az átállás költség- és erőforrás kímélő módon több lépcsőben zajlik majd, kezdetben a márka európai helyszínein és márkakereskedőinél, majd októberben Kína, 2020 elejétől pedig lépésről-lépésre Észak- és Dél-Amerika, illetve a világ további része következik. A tervek szerint a jövő év közepére fejeződik be e folyamat, ami összesen 171 piacot érint, s amelynek keretében világszerte több mint tízezer márkakereskedő- és márkaszerviz-partner mintegy 70 ezer emblémát cserél le. Ezzel a Volkswagené lesz az egyik legnagyobb márka átalakítás a szakmában.

Az új márka dizájn a Volkswagen által 2015 őszén útjára indított "Transform 2025+" stratégia eredménye, amellyel már mobilitási és digitalizálási stratégiája második fázisának bevezetésére készül a márka. Ez a szakasz a vállalat ügyfél kommunikációjának teljes átalakítását is jelenti. A Volkswagen első ízben kommunikálhat közvetlenül is vásárlóival, mégpedig járművei, márkakereskedői és ügyfelei hálózati kapcsolatainak egyetlen közös Volkswagen-ökoszisztémába szervezésével, amelynek középpontjában az ügyfél áll. A Volkswagen így egy egyszerű autógyártóból olyan mobilitási alkalmazások szolgáltatójává lép elő, amely már jóval túlmutat a vásárlók által elérhető autókon. Ennek érdekében a márkakereskedőkkel közösen átszervezik a márka értékesítési struktúráját és a márka marketing tevékenysége is átalakul.

1) ID.3: Ez a jármű Európában egyelőre nem kapható kereskedelmi forgalomban.

A Volkswagen márkáról – Valóra váltjuk a jövőt
A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2018-ban 6,24 millió gépkocsit készített, termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte mintegy 198 ezer, több mint 7700 tagú kereskedelmi hálózata pedig 74 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.

www.volkswagen.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Volkswagen ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem ; Kiállítás, konferencia


IpariCégek.hu: VÉTEL - ELADÁS ;
Ipari cégek ; Ipari hírek ; Oldaltérkép ; Kapcsolat ;
Cégből kiszállás ;
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét, több évtizedes gyakorlati tapasztalattal megvalósíthatjuk: Cégkeresés ; Eladási, vételi tanácsadás ; Befektető ajánlás, keresés, közvetítés ; Cégfejlesztés ;
¤ Cégből kiszállás ; Működő cég eladása ; Eladó fémipari cégek ;
¤ Híreink ; YouTube videó csatornánk hírei ;